Monday, February 20, 2006

LA MANI DEL DIA


Hola, vem ser molts aquells que vem estar dissabte passat a la mani. Molts ens vem veure i molts altres no, malgrat el contacte telefònic, que es va fer imprescindible per localitzar-nos els uns als altres. No us puc dir quants erem, però vem ser molts, i estic convençut que molts més que haguessin volgut venir però, o no van poder o no els van deixar poder. Us vem trobar a faltar.
La tarda va ser una constant: "On sou? Gran Via 345, davant d'un xino." "On sou ara? Gran Via 438, al costat del semàfor." "I vosaltres on sou? Gran Via 122, a tocar d'una farmacia." I així ens anàvem localitzant entre amics. I malgrat tot vaig deixar de veure molta gent, com la Roser i el Jaume i la seva colla; la gent de Moià, amb el Guillem al cap; la Teresa, que intentava localitzar el Ricard; l'Enric i la Marga , (o potser no hi eren ) ... ... entre altres.
Molts altres si que ens vem anar trobant i per a que aquest dia no caigui en l'oblit aquí us penjo algunes fotos de les moltes que tenim.
Va no us talleu i afegiu els vostres comentaris.

1 Comments:

Blogger Guillem said...

Xavi, que consti que jo sí que hi era, amb la Montse i més gent de l'Espluga DF. Fins i tot et vaig veure, primer al principi de Gran Via avançant per la dreta, a l'altura del SEX-SHOP, i després enfilat a la farola des d'on vas fer la fotografia que has penjat.
Però no vaig poder-me apropar a saludar-te (com si fos tan fàcil...)

6:15 AM  

Post a Comment

<< Home